Therian Saga

Therian Saga
Prawdziwe RPG

sobota, 13 października 2012

[Poradnik] Przygoda Zdrajcy 200 (Poznańczyk)

Wersja 200

Przestawiamy garnizon na pozycję G1. Niszczymy obóz 1 i przestawiamy się dalej.

G1


1 (Przywódca): (60 WŁd + 40 Żd) [29R + 1Ż + 151K + 19WŁ] [(18-29R)]


G2


2 (obóz): (60 WŁd + 60 Żd) [55R 1Ż 80K 64WŁ] [(38-55R)]
3. (obóz): (40 Od + 40 Kd + 20 Żd + 60 WŁd) [1.129R 2.5R 1Ż 194K] [(132-134R)]
4. (obóz): (60 Od + 60 Kd + 60 Żd) [1.200R 2.3R 1Ż 196K] [(202-203R)]
5. (Przywódca): (60 Żd + 100 WŁd) [85R 1Ż 114K] [(55-85R)]


G3


6. (obóz): (100 Żd + 100 WŁd) [1.160Ł 2.53R 1Ż 126K 20WŁ] [(160Ł 38-53R)]
7. (obóz): (50 Kd + 150 Żd) [1.200R 2.85R 1Ż 114WŁ] [(264-285R)]
8. (Biały Zamek): (60 Kd + 60 Żd + 60 WŁd + 1 SR + 1 WB) [1.92R 2.200R 3.63R 137Ż] [(320-355R)]


Razem:
[~1199R 137Ż 160Ł 196K 114WŁ]] [(~1067-1199R 160Ł)]



Wersja 200 z Kusznikami


Przestawiamy garnizon na pozycję G1. Niszczymy obóz 1 i przestawiamy się dalej.

G1


1 (Przywódca): (60 WŁd + 40 Żd) [27R + 1Ż + 162K + 10Ku] [(17-27R)]


G2


2 (obóz): (60 WŁd + 60 Żd) [49R 1Ż 104K 46Ku] [(35-49R)]
3. (obóz): (40 Od + 40 Kd + 20 Żd + 60 WŁd) [1.129R 2.5R 1Ż 194K] [(132-134R)]
4. (obóz): (60 Od + 60 Kd + 60 Żd) [1.200R 2.3R 1Ż 196K] [(202-203R)]
5. (Przywódca): (60 Żd + 100 WŁd) [70R 1Ż 122K 7Ku] [(52-70R)]


G3


6. (obóz): (100 Żd + 100 WŁd) [1.160Ł 2.47R 1Ż 122K 30Ku] [(160Ł 31-47R)]
7. (obóz): (50 Kd + 150 Żd) [1.165R 2.94R 1Ż 104Ku] [(235-259R)]
8. (Biały Zamek): (60 Kd + 60 Żd + 60 WŁd + 1 SR + 1 WB) [1.92R 2.200R 3.63R 137Ż] [(320-355R)]


Razem:
[~1144R 137Ż 160Ł 196K 104KuŁ]] [(~1024-1144R 160Ł)]



Wersja 200 z Kusznikami z Blokowaniem


Przestawiamy garnizon na pozycję G1. Niszczymy obóz 1 i przestawiamy się dalej.

G1


1 (Przywódca): (60 WŁd + 40 Żd) [27R + 1Ż + 162K + 10Ku] [(17-27R)]


G2


2 (obóz): (60 WŁd + 60 Żd) [49R 1Ż 104K 46Ku] [(35-49R)]
3. (obóz): (40 Od + 40 Kd + 20 Żd + 60 WŁd) [1.129R 2.5R 1Ż 194K] [(132-134R)]
Blok:
A. (obóz): (60 Od + 60 Kd + 60 Żd) [119Ż]
4. (Przywódca): (60 Żd + 100 WŁd) [23Ż 125K 52Ku] [(16-23Ż)]


Z Ga wysyłamy Generała na obóz A, zaraz po nim z W wysyłamy Generała na obóz 4.


G3



5. (obóz): (100 Żd + 100 WŁd) [1.160Ł 2.47R 1Ż 122K 30Ku] [(160Ł 31-47R)]
Blok:
B. (obóz): (50 Kd + 150 Żd) [1R] [(3R)]
6. (Biały Zamek): (60 Kd + 60 Żd + 60 WŁd + 1 SR + 1 WB) [1.92R 2.200R 3.63R 137Ż] [(320-355R)]

Tą wersje bloku opracował gracz Tank.

Z G3 wysyłamy Generała (1fala ataku) na Biały Zamek, gdy dojdzie do miejsca oznaczonego na screenie z Gc wysyłamy Generała na obóz C.
Po skończonej walce

Z Gc* wysyłamy Generała na obóz C, gdy dojdzie do miejsca oznaczonego na screenie to z W wysyłamy Generała (2fala ataku) na Biały Zamek.
Po 4h odpoczynku powtarzamy akcje dla 3fali ataku
Czasem bywa problem by tak ustawić garnizon bo na mapie przygody jest droga, wtedy ustawiamy tak :

Z G3 wysyłamy Generała (1fala ataku) na Biały Zamek, gdy dojdzie do miejsca oznaczonego na screenie z Gc wysyłamy Generała na obóz C.
Po skończonej walce

Z Gc* wysyłamy Generała na obóz C, gdy dojdzie do miejsca oznaczonego na screenie to z W wysyłamy Generała (2fala ataku) na Biały Zamek.
Po 4h odpoczynku powtarzamy akcje dla 3fali ataku


Razem:
[~615R 142Ż 160Ł 196K 52Ku]] [(~538-615R 16-23Ż 160Ł)]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz