Therian Saga

Therian Saga
Prawdziwe RPG

niedziela, 12 sierpnia 2012

[Poradnik] Przygoda - Okradać bogatych - Zwykły Generał 200

Przygoda przygotowana dla dwóch osób, ale można ją robić samemu.
Jeśli wylądujemy w "strefie lądowania 2" Przestawiamy garnizon do "strefa lądowania 1"
Niebieski "X" to pułapki w lesie, które możemy pominąć.
UWAGA! Atakuj wieżę 6 z pozycji G2. Nie przestawiaj bliżej, bo natkniesz się na ukrytą pułapkę.
UWAGA 2! Atakując obóz 14 bezpośrednio natkniemy się na pułapkę w lesie. By ją ominąć wysyłamy generała na obóz 15. Gdy ten wejdzie w czerwone pole obozu 14 zaatakuje go. Po wygranej walce dajemy "odwrót". Mamy zapas czasu ok 5 sek, więc sprężać się ;] Ewentualnie na obóz 14 wysyłamy 7 rekrutów i 193 żołnierzy. Gdy generał pokona ukrytą pułapkę, dajemy "odwrót" (strata 7 rekrutów).
Obozy od 10 od 12 atakujemy z pozycji G3 (thx "sparkz" ;]
Na wieżę 17 wysyłamy 100 konnych. Generał musi przejść wąskim przesmykiem w górach. Jeśli nie idzie tamtędy, zawracamy go, bo może się natknąć na pułapkę. Atakujemy tą najdalszą. Nasz generał idąc do niej zatakuje i zniszczy wszystkie po drodze.
Obozy 8 i 19 atakujemy w dwóch falach.

Przykład: (30 R(d) + 40 Ł(d)) [200K (0)]
Oznacza to, że w obozie jest 30 Rekrutów (dezerter) i 40 Łuczników (dezerter). Zostało wysłane 200 Konnych, nie ma żadnych strat.


 

STREFA LĄDOWANIA 1
1 (pułapka): (40 SW) [1R + 39Ż (1R)]
2 (pułapka): (100 SW) [5R + 100Ż (5R)]
3 (obóz): (30 R(d) + 40 Ł(d)) [200K (0)]
4 (pułapka): (40 SW) [1R + 39Ż (1R)]
5 (przywódca): (1 SR + 20 EŻ(d) + 20 Ku(d) + 20 P(d)) [97R + 103Ż (97R)]

G2
6 (wieża): (15 WŁ(d)) [100K (0)]
7 (wieża): (15 WŁ(d)) [100K (0)]
8 (przywódca): (1 WB + 50 K(d) + 50 WŁ(d) + 50 Ż(d)) [1 fala: 175R / 2 fala: 17R + 183Ż (192R)]
9 (przywódca): (65 R(d) + 85 Ł(d)) [25R + 1Ż + 174K (25R)]

G3
10 (obóz): (60 O(d) + 20 WŁ(d)) [34R + 1Ż + 165K (34R)]
11 (obóz): (40 O(d) + 40 WŁ(d)) [17R + 1Ż + 182K (17R)]
12 (przywódca): (1 SR + 40 O(d) + 40 K(d)) [99R + 101Ż (99R)]

G4
13 (obóz): (20 O(d) + 60 WŁ(d)) [2R + 1Ż + 197K(2R)]
14 (obóz): (40 O(d) + 40 WŁ(d)) [17R + 1Ż +182K (17R)]
15 (przywódca): (1 SR + 40 O(d) + 40 WŁ(d)) [140R + 60Ż (139R)]
16 (przywódca): (85 R(d) + 65 Ł(d)) [38R + 1Ż + 126K + 35WŁ (38R)]

G5
17 (wieża): (30 WŁ(d)) [100K (0)]
18 (przywódca): (1 SR + 30 K(d) + 40 WŁ(d) + 30 Ż(d)) [137R + 63Ż (137R)] thx, Kupniula;]
19 (przywódca): (1 SR + 50 WŁ(d) + 50 Ż(d)) [1 fala:173R / 2 fala: 28R + 172Ż (201R)]

Razem:
[~1005R + 200K + 200Ż + 35WŁ (~1005R)




Wersje z użyciem Weterana (250 jednostek)


W poradniku są zawarte dwie wersje: z 200 konnymi (na zielono) i 240 konnymi (na niebiesko)


STREFA LĄDOWANIA 1

1 (pułapka): (40 SW) [1R + 39Ż (1R)]
2 (pułapka): (100 SW) [5R + 100Ż (5R)]
3 (obóz): (30 R(d) + 40 Ł(d)) [200K (0)]
4 (pułapka): (40 SW) [1R + 39Ż (1R)]
5 (przywódca): (1 SR + 20 EŻ(d) + 20 Ku(d) + 20 P(d)) [84R + 166Ż (84R)]


G2

6 (wieża): (15 WŁ(d)) [100K (0)]
7 (wieża): (15 WŁ(d)) [100K (0)]
8 (przywódca): (1 WB + 50 K(d) + 50 WŁ(d) + 50 Ż(d)) [140R + 110Ż (138R)]
9 (przywódca): (65 R(d) + 85 Ł(d)) [22R + 28Ż + 200K (22R)] lub [19R + 1Ż + 230K (19R)]


G3

10 (obóz): (60 O(d) + 20 WŁ(d)) [30R + 20Ż + 200K (30R)] lub [26R + 1Ż + 223K (26R)]
11 (obóz): (40 O(d) + 40 WŁ(d)) [17R + 33Ż + 200K (17R)] lub [14R + 1Ż + 235K (14R)]
12 (przywódca): (1 SR + 40 O(d) + 40 K(d)) [85R + 165Ż (85R)]


G4

13 (obóz): (20 O(d) + 60 WŁ(d)) [2R + 1Ż + 200K (2R)] lub [240K (0)]
14 (obóz): (40 O(d) + 40 WŁ(d)) [16R + 34Ż +200K (16R)] lub [11R + 1Ż +238K (11R)]
15 (przywódca): (1 SR + 40 O(d) + 40 WŁ(d)) [108R + 142Ż (108R)]
16 (przywódca): (85 R(d) + 65 Ł(d)) [30R + 20Ż + 200K (30R)] lub [27R + 1Ż + 222K (27R)]


G5

17 (wieża): (30 WŁ(d)) [100K (0)]
18 (przywódca): (1 SR + 30 K(d) + 40 WŁ(d) + 30 Ż(d)) [108R + 142Ż (108R)]
19 (przywódca): (1 SR + 50 WŁ(d) + 50 Ż(d)) [139R + 111Ż (139R)]




Razem:
[~790R + 200K + 166Ż (~786R)] lub [~770R + 240K + 166Ż (~766R)] 

2 komentarze:

  1. Koleżanki i koledzy:
    OBOZY 8 i 19 można pokonać JEDNĄ falą ZWYKŁYM gienkiem, wystarczy wysłać:
    a) 200 Ż - ginie około 70-80
    b) 200 O - ginie około 120-140

    STRATY SĄ OPISANE na JEDEN obóz. Jak kogoś stać odbudować te 120 O lub 80 Ż, a nie ma R myślę, że to jest dobre rozwiązanie ;-)ZYSKUJE SIĘ 400 R w dwóch obozach ;-)

    Pozdrawiam. Renegat1992 Słoneczny gród ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z G4 na obóz 16. Ustawić generała na pozycji obozu 16 (najbliżej wody) i atakować 13, 14, 15, unikamy pułapki.

      Usuń