Na niebiesko zaznaczone są obozy przywódców. Można je pominąć, gdyż naszym celem jest "Wieża Wiedżmy" oznaczona jako: 10. Atakujemy wtedy ze "strefy lądowania" wszystkie pozostałe obozy. Zaoszczędzimy w ten sposób sporo wojska, lecz exp będzie mniejszy.
Obozy 9 i 10 atakujemy dwoma falami.
Przykład: (50 Ku) [6R + 194K (5R)]
Oznacza to, że w obozie jest 50 Kultystów. Zostało wysłane 6 Rekrutów i 194 Konnych, maksymalna strata to 5 Rekrutów.
Wersja ze zwykłym generałem (na 200 jednostek)
HOOVER
STREFA LĄDOWANIA
1 (przywódca): (40 Ku) [200K (0)]
G2
2 (obóz): (50 Ku) [6R + 194K (5R)]
3 (przywódca): (40 Ku + 40 Fa) [10R + 1Ż + 189K (10R)]
G3
4 (obóz): (60 Ku) [10R + 1Ż + 189K (10R)]
5 (obóz): (40 KM + 60 JM) [44R + 66Ż (44R)]
6 (przywódca): (33 Ku + 33 MK + 33 JM) [52R + 80Ż (52R)]
G4
7 (obóz): (120 Ku) [53R + 85Ż + 62K (53R)]
8 (obóz): (80 Ku + 60 KM) [53R + 147K (53R)]
9 (przywódca): (40 Ku + 120 JM + 1 AM) [1 fala: 120R / 2 fala: 60R + 60Ż + 80WŁ (145R)]
10 (przywódca): (100 Ku + 99 KM + 1 BW) [1 fala: 100R + 100K / 2 fala: 80R + 20Ż + 50K + 50WŁ (180R + 100K + 10Ż)]
Razem:
[~600R + 200K + 85Ż + 80WŁ (~552R + 100K + 10Ż)]
Bez podbijania przywódców:
[~350R + 200K + 85Ż + 80WŁ (~345R + 100K + 10Ż)]
[thx, OrSzuL4321 za wykrycie błędu]
jak ktoś ma kuszników to polecam w 2 rundzie walki w obozie 9 (przy założeniu że został tylko arcykapłan) wysłać 11 żołnierzy i 189 kuszników. efekt murowany:)
OdpowiedzUsuń